NewsRegisterS.O.PForumRaidsDKP(Icecrown)DKP(Ulduar)BankApply
 Forum Index

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Jag är ny i guilden. Vad gör jag? Hur fungerar det?

Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Recruitment / Rekrytering
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lallarn
Officer

PostPosted: Sat Apr 10, 2010 11:25 am    Post subject: Jag är ny i guilden. Vad gör jag? Hur fungerar det? Reply with quote

Välkommen till Infinitum!

Till att börja med bör du prata med Algar om forum access. Detta kan du antingen göra via PM funktionen i forumet, eller försöka få tag i honom online. När du fått access till forumet har du även access till alla våra boards och kan diskutera/tjattra hej vilt!

Signsystemet funkar som så att du går in på raid tabben uppe i menyn. Sedan skapar du ett konto och signar till raids. Inte farligare än så. Just den delen av hemsidan kan ibland vara väldigt seg, vilket vi ber er ha tålamod med tills en lösning är nådd! Du ska signa till varje raid, även om du inte kan komma. I sådant fall signar du som cancelled.

Vi förväntar oss även att du ska ha läst på taktiker till alla aktuella bossar samt guildets S.O.P!(www.wowprogress.com samt minst en ytterligare i progress ordning) samt komma redo med flask och well fed.

Har du några ytterligare frågor, vänligen kontakta (om sådan finns) din klassrep eller en officer.

Välkommen Kämpe!

"Må ljusets Gudinna finna dig snabbt på dödens fält."

/// Ledningen
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Recruitment / Rekrytering All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

World of Warcraft phpBB template "WoWMaevahEmpire" created by MAËVAH
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated with Blizzard Entertainment.